Vällingby

Hejsan! Är på lite bättre humör nu. Kan bero på att K och jag bakade Jordgubsdrömmar nyss. Älskar! Sen bad hon mig om att få göra ett gästinlägg i vår blogg. Hon la då in en bild på en av kakorna. Vi ville ha lite variation så vi skulle ha smält choklad på några, men så hittade vi ingen choklad så vi gjorde chokladsås. Den blev rinnig och skitskabbig. Därav denna lite skrämmande gubbe, i inlägget nedan, som vi kallar Arnold. Ja. Nu frågar många om mitt tillstånd, och ni måste förstå att det är svårt att vara populär, och jag kan inte besvara alla! Haha. Nej, jag skoja. Men såhär är det i alla fall. *Tar tempen* (under armen!). Haha! Jomen ögonen som gjorde så ont är i stort sett repade. Skönt, för de var så jobbiga. Tempen är inte helt normal, men den sjunker känns det som. Sen är jag lite trött, men får jag vila imorn så ska jag kunna komma på torsdag. Greeeeeeeeeeat. Imorn så ska jag alltså ligga hemma och repa mig och på torsdag så blir det först Vällingby och sen födelsedagsfirande för Hanna & Linnea (om jag är frisk då såklart). Sucky att Linnéa och Hannas grej är precis samtifigt som Välingbys premiär. Jaja. man kan ju åka dit på fredagen också. Och då öppnar ju massa affärer! (Har strukigt under de viktigaste):
Arrow
Best of Brands
Bodhi
Brothers
Engla
Esprit
Footlight
Gina Tricot
Hallbergs Guld
L´Occitane
Lollipops Paris
Lundbergs Väskor
Make Up Store
Mango

Manlig Depå
Massagotti
MEXX
Min o Min
Mischeif
MQ
Myself & Friends
Nilson Group
Pearl Chain
Resteröd
Scorett
Sisters
STHLM STANDARD
TopShop
Turnover
Ztatus Clothing

Ja. Det var det. Back to reallity. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag vet, vi kom på att de var på samma tid och dag igår. Lite korkat av oss sådär men det är nog fortfarande lite erbjudanden och sånt på fredag.
Vi kanske kan åka dit tillsammans? Puss >3

2008-03-25 @ 16:08:43

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0