Ur boken "Bikten" av nicotext

Del 2:

Jag fick MVG på mitt specialarbete i gymnasiet fast jag hittat det på Internet. Det vart lite jobbigt när läraren bad mig berätta om arbetet när jag inte ens hade läst igenom det!
- Student 22 år

Min kompis vet inte om att jag är far till ett av hans barn. Han misstänker inget och ger barnet en bra och trygg tillvaro.
- Anonym 37 år

Jag brukar aldrig tvätta mina händer efter toalettbesök, big deal. Men jag skall tillägga att jag just nu praktiserar på en tandreglering och skall utbilda mig till leg. tandläkare.
- Patrick 23 år, Student

En gång hällde jag lite lite sprit i min brors kompis akvarium på en fest. Alla fiskar dog. Jag sa aldrig något och ingen misstänker mig.
- Peter 28 år

Det var det. Lite chockad blir man ju av vad folk har gjort... Puss!
PS. Ska aldrig ha en tandläkare som heter Patrick! Fyfan.

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0