Ur boken "Bikten" av nicotext

Del 1:

Jag brukar gå in på ett burfågelforum som finns på sidan papegoja.net och ge folk anonyma råd så att deras fåglar dör eller i alla fall mår riktigt dåligt. Jag kan ingenting om fåglar men det är det ingen som fattar där och om de inte vet bättre själva så är det nog bäst att deras fåglar dör.
- Kaj 39 år, Frisör

Jag jobbar som polis och röker på minst en gång i veckan. I mitt arbete ser jag vad alkoholen gör med människor och tycker det är konstigt att sprit är lagligt men inte hasch. Man blir lugn, avslappnad - absolut inte aggressiv och omdömeslös. Har till och med kört polisbil stenad. Utan att medåkande kollegor har misstänkt nåt.
- Tomas 32 år, Polis

Jag har lovat att flytta ihop med mitt ex för att få tillgång till snabbt bredband, men hon tror att jag älskar henne och vill vara ihop igen.
Per 24 år, Student

Jag har en vurm för att kissa överallt utom i själva toaletten, på offentliga toaletter. Oftast blir det i vasken och på kranen. På universitet jag går på kissar jag i papperskorgarna på dass. En gång på IKEA fanns ingen vask på toaletten, så jag siktade på att fylla toalettborsthållaren istället. Kissade ner hela golvet. Kanske är jag sjuk?
- David 27 år, Student

Del 2 kommer senare idag!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0