Update från Emmas rum

Jag, Emma och Nisse slappar på Emmas rum just nu.. Hihi, ja Nisse fick lov o sova över hos Emma också. Igår var vi en sväng i vby där jag köpte mina efterlängtade rosa "keds". På kvällen tittade vi på filmen "The Gift", den var lite thriller/rysare, fast inte så jätteläskig. Fast många scener var "hoppa till-scener", ni vet som t.ex. när nån dyker upp bakom huvudpersonen och så blire lite höga ljudeffekter typ. Ja ni vet. Och så åt vi thaimat, mm <3
Nu är nog hela svenska folket galet trött på vintern..! Jag blir arg om det inte blir sommar i iaf APRIL! Månaden efter fyller ju jag år dessutom, den 21 maj. Vet ni hur många dagar det är kvar tills sommarlovet? Jag tänker inte berätta, då blir ni bara deprimerade. Och nu snöar det också! Jävla skiiit.
Igår hade vi typ 70 fler besökare än vanligt, ganska najs. Fast ingen kommenterar? Tråkigt.  

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0