Trött..

Ja vi hade ju matteprov imorse och det gick väl sådär. Det var lättare än väntat men ändå så var jag fett dålig. Inte ig-dålig men iaf.

PALLA! Det är några riktiga no-lifers som håller på och leker här, stör som fan så hur ska jag kunna jobba? Åh, ja blir så irriterad. Så kom dom förut och skulle ha datorn breve mej och förde ett jävla liv, tur att det inte fanns nån mus där. Jag sa: "DET FINNS INGEN MUS SÅ NI KAN JU BARA DRA!!!". Var väldigt irriterad. Men shit dom skrek och höll på. Jobbiga jävlar. -.-

Nu är dom borta. TACK! Ska försöka ha lite matte nu. Sen är det mat. Jag är hungrig!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0