tillbakablick

Gomorgon folks...

Tillbakablick:
Måndag: Leonor kom till mej o vi hade de jätte mysigt. Sen kom Malin och efter de resten av gänget. Vi såg The in-laws, Karius och baktis och ett småkryps liv :D Vi skulle se perfect stanger, men nästan ingen ville. Hanna och Malin var på min sida iaf. bevis är mitt underbara blåmärke på foten som ja fick när ja råkade sparka i väggen. vaddå klantigt?
Tisdag: gjorde inget annat än tog låång bad+ annsikts mask o pluggade. Bevis är mitt feta blåmärke under knät som ja fick när ja slog i badkarskanten
Onsdag:Vad hände då? Jag har redan börjat blanda ihop grejerna jag gjorde under mitt händelserika(inte) lov. Hoppar över den så länge. Juste, Tekniska museeumet va de. Cino4 o de. öhm, bevis är min biljett som ja inte sparade..
Torsdag: Jag gick på teater med sjuåringar. Hela Annas fritids. Haha, Om man får välja mellan att gå på teater gratis och stanna hemma och plugga när dessutom Anna jätte gärna ville att ja skulle följa med är det inget svårt val. DESSUTOM så hade teatern fått jätte bra kritik. Fast jag skrattade inte ett piss. Fast lite kul va de när en elefant blev piskad. Asså, inte som nått straff eller så. Den skulle bara bli ren gjord från massor med damm. hihi undra vad jag tänkte på då?? :)
Det var ganska kul att vara med kidzen, behandlades som en gud:D Äntligen någon som vet hur en Emma ska behandlas(a)
bevis? hmm, huvudvärk.
Fredag: Landet... beviset är stanken  smutsigt hår och mitt vackra(?) batteri-vätske fläck på handen. Skit fult.. +Nerkräkt kattbur.
Helgen: vi gjorde inget sp. Rev upp den fula och hatade altanen, den ska bytas ut. Den är väldigt stor och plankorna vid ytterdörren sitter fortfarande kvar men resten är borta. Jag hade en klädrensar dag. Hittade en jätte söt Tunkia från antika lindex. Mammas gamla. Den är röd och as gullig. Om jag hade en kamera hade jag fotat den, men så lycklig är jag inte just nu. 

har försökt bli klar med de här menisngslösa inlägget hela dagen. Började i morse i skolan men han inte klart. Sen hos teresa o missade bussen pga det. Så njut ordentligt, tycker själv att de inte var värt all möda. Teresa fotade min fina tunika, där ja se ut som ett miffo...

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0