tillbaka

Hade bestämt mej för att vara sjuk imorrn. Och inte för att spela sims hela dagen, tvärtom. Jag skulle faktist jobba matte och franska. Ja, det låter puckat. Men i skolan är det så stökigt hela tiden. amn får aldrig en dator när man verkligen behöver och får inte äta och dricka te när man vill. Visst, det är mycket roligare att vara i skolan med mina kära kompisar, men när man ska hård plugga vilket jag behöver så är det inget bra.
Aja, nu sla jag gå och hata mej själv, för mamma kom på mej. Hon såg att jag skrev om de här. Hur kan man vara så klanting?? Allt hade gått skit bra. Och jag har faktist huvudvärk på riktigt. Men de tror mamma säkert inte på nu. Hon tror väl att det också bara är påhitt. fuck.
matten kan ta sej, nu ska ja spela sims. Där får man lixom för att man ska vara mammas duktiga lilla flicka och hitta arbetsro. :(

orkar inet berätta om va som hände på landet, får göra det när ja kommit på lite bättre tankar..

pussar


Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0