"Thank God it's Friday"

Ska ha teater om 40 minuter, ska bli skitkul för vi kanske bestämmer vilket datum vi ska ha föreställning! Snart är vi helt klara med hela skiten, sen ska vi väl bara repa igenom det nåra gånger och så. Kulkul.

Hehe, by the way. Idag på morgonen knuffade Sebbe mej två gånger när jag försökte komma förbi honom (damp?), så då blev jag lite arg och knuffade tillbaka liiite hårdare kanske - så han ramlade :D Det kändes väldigt bra. Han blev typ ganska arg och har försökt rita mej i ansiktet som hämnd.. Öh? Och sen när vi hade slutat så tog han sminkbortagning från mitt skåp (Leonor hade gett mej det typ) och undrade vad det var, Teresa ba: Det är munskölj! Sekunden efter hade han hällt i sej lite i munnen. När han reda på att det var nåt annat så var han borta på en sekund.
Rätt åt honom! Måste gå nu, om jag ska hinna med bussen. Puss!

Kommentarer
Postat av: julia

malin,sötnos jag har tagit bort dig för du är helt suddig :$ och jag snodde den från din mobil(a)

2008-03-07 @ 19:02:29
URL: http://jowlia.blogg.se
Postat av: Teresa

sebbe

2008-03-07 @ 20:31:37
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0