Sweetest Thing

Hej bloggen.
Blogg.se har vart jättekostigt på min dator idag, så att inlägg jag skrivit har försvunnit så fort jag klickat på "lägg till bild" eller "skapa hyperlänk". Men nu kan jag i alla fall berätta att jag var hos Linnéa igår. Vi lagade mat (tacos) och kolade på melodifestivalen. 5 glas socker dricka och godis framför tvn. Typ det. Det var jättemysigt (Meddelande till Malin: Vi upptäckte senare att du redan hade kommit hem. Vi ringde alla som vi trodde kunde vara hemma, men eftersom att du åkte i torsdags så trodde vi att du fortfarande var borta.) Nu idag har jag vart i Abrahamsberg och fikat med min halvsyster. Trevligt trevligt. Jusste. Idag börjar mitt lakritsförbud, så det så. Ingen lakrits. Det är alltså inget godisförbud, bara lakrits. Men lakrits är typ det enda godiset som jag äter ändå ;) Hihi. Men nu har jag en nyttig älskling också. Kkokos-doppat-i-yoghurt-grej kallar jag den, och den är inom Naturgodissläktet. Hihi. För er som inte redan vet så lever jag halvt för allt ätbart. Mat is my passion, och då menar jag det. Jag är alltid hungrig. Otroligt kul för er att veta. Nu ska jag göra något. Puss!

Dagens låt: Sweetest Thing - U2


Kommentarer
Postat av: ida

precis ! längtar så mycket efter sommaren!

2008-03-02 @ 16:31:19
URL: http://idamn.blogg.se
Postat av: klara

åhhh, den e så bra!!!!!!!!!

2008-03-02 @ 19:18:12
URL: http://morklila.blogg.se
Postat av: Anna

Välkommen till jag-älskar-mat-klubben :P

2008-03-02 @ 19:36:23
URL: http://annapetterson.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0