Sprack schemat.. hehe

Schemat jag gjorde kanb dra åt h-vette.. Jag badade och sen så åkte vi till Barkaby för att kolla bl.a. REAn på inter sport. Den S-Ö-G. Sen så åt vi china/thai-mat, shit the same? Smakar samma likadaaant jue. Gott var det men jag orkade inte ens äta upp hälften :/
Har lekt lite med Nisse utomhus, jag frös och Nisse var var en jävligt lycklig hund.

Iaf så ska jag vara med Bella ikväll. Om vi ska vara här så måstemåste jag verkligen städa rummet. Bläbläblä.. Vi ska iaf titta på andra chansen, melodifestivalen dåra.

Jag har fått massa pantburkar av pappa, hihi, som jag ska få panta (NÄHÄ?). Vill göra det nu! Sen ska jag spara pengarna till malta-kassan. Hahah. Typ 200 kr högst men det är iaf nåt!
Denna Bild Tröstar Mej Litegranna På Min Ful-Dag:
image456

Kommentarer
Postat av: Teresa

Åh! Precis sådär vill ju jag se ut!! ;) :P Haha. Skämt åsido

2008-03-08 @ 17:29:12
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0