Skönheten ligger i betraktarens ögon...

jaha, då var veckan bokad.

Onsadag: Bowla i Åkeshov me Malin, Emma( inte ja emma, en annan emma), Jocke, jonte, o shervin. Ska bli skit kul. Innan dess ska emma klippa sej. Kanske ska malle o ja tränga oss på emma o klippa oss vi me. men om de blir i vällingby eller på islandstorget får vi. Efter bowlingen drar malin o ja iaf till vällingby o köper present till Hanna.
Torsdag: Stan me Leo. Ska köpa present till Linnéa o träffa en kompis. Eller två. myys!
Fredag: Då åker ja nog till Linnéa. Inte Linné som ska ha fest me Hanna på trosdag. En annan:) Ska bli skit kul!
Helgen: kommer ja o min syskon tillbringa hos kusinerna Wulff. Det är alltid as kul att umgås me dem! Har sett fram emot länge. Mamma o pappa drar till Hasseludden för lite japanska meditation o annat tråkigt. Om ja skulle åka dit skulle ja ta en spa behandling! Mamma kanske ska..

Min dag idag har inte varit särsklit händelserik. Vaknade. Blev skrämd av min egen spegelbild. Ät en min frukost. Klädde på mej. Försökte få mitt annsikte att se lite bättre ut o kladdade in de me tvål, nive kräm o annat. inget hjälpte. Lämnade Anna på fritids säkert två timmar för sent.
Gick in mina svarta skor. Fick lust att krypa fram på knäna den sista biten. Men de va vackart väder så ja bestämde mej för att jogga lite. Men eftersom iPoden har bangat ur o ja nog måste "restore it" så kändes de inte så lockande. Åt mer frukost när ja kom hem. Parkerade mej framför datan o stannade där till lunch då ja åt fil o flingor. Hämtade Anna en halvtimma försent. Vian följde med. Det blev knasigt med tiden. Nu har hennes pappa varit här o hämtat henne.

de blev ett bildlöst o tråkigt inlägg. men ja skrev mest för att ja kände för de :]
puss!♥

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0