Skitdag

Usch, igår var jag tvungen att gå hem till skolan för jag mådde så jävla illa. Det är ett mirakel att jag inte spydde.. När jag hade varit hemma ett tag så blev det bara värre och värre, helt plötligs blev jag sådär jättevarm och huvudet samtidigt som man har frossa. Med andra ord - feber. -.- Igen.. VARFÖR I HELVETTE SKA JUST JAG ALLTID BLI SJUK!?!? Jävla sssssskiiiiiiiiit! Hade nästan 39 graders feber.. Bara sådär, helt plötsligt ska Malin få feber igen! ÅÅÅHH! :@ Har fan haft det minst fyra gånger det här året, det är onormalt!
Så jag är hemma idag också, mår lite bättre.. Har ingen frossa längre, men pannan är varm, halsen smakar blod (typ som om jag har knivar i halsen) och jag mår ganska illa. Ska gära allt för att friskna till så jag kanske kanske har chansen att gå till skolan och göra provet. Det är fakiskt jävligt viktigft, mkt viktigare än att vara sjuk -.-

Detta åt jag igår:
Frukost: Nothing, hade ont i magen.
Lunch: Fyra bitar kyckling, lite ris och lite bacon.
Middag: ... Vindruvor och smakade en kant av pappas pizza.
Ändå kändes det som att jag va proppmätt hela dagen. Och säg inte att jag kanske mådde dåligt för att jag inte åt så mkt, så är det inte. Lovar er att om jag hade ätit normalt så skulle jag bara spytt upp maten..

Ska skriva igen, och det ska inte ha något med feber att göra!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0