Prioritering...

Jag har insett att jag måste börja prioritera vissa saker mer och mindre.
Som det är nu så gör jag för mycket saker som jag gillar och tkr är kul med kompisar, och det är ju bra.. Men vad jag känner att jag behöver ängna mej mer åt är skolarbeten. Usch, t.ex. tyskan.. blä, har inte gått på nån tyska-lektion sn innan sportlovet! Har missat för att jag är slarvig elr så har nåt annat kommit emellan.
Sen så har man ju självklart ätit för mycke av det goda på påsken så jag känner mej inte direkt pinnsmal... (Ja vet att ja inte är tjock, menjag kan ju bli det om ja fortsätter sådär). Snart drar dom vanliga träningarna i basketen igång men jag borde nog försöka träna lite utanför det också. och ska kanske dra ner på shoppingen, om jag har lust.

Vet att detta inlägg är tråkigt men jag skriver för min skull, så jag ska tänka på det. Plus att ni kanske känner så som jag också och då är det ju bra om ni får inspiration, typ.

För de oanmälbildade: Prioritera betyder att man börjar offra mindre viktiga saker för att göra annat. HAHA, dålig förklaring i know men typ offra något för nåt annat. Å de blir fel när jag försöker förklara.. Men skit samma!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Typ sådär känns det för mig också. Jag
går och tänker jättelänge på att jag ska göra ngt viktigt typ plugga men sen gör jag det inte. istället kanske man sätter på Tv:n och käkar godis.. Inte bra!
Puss

2008-03-25 @ 11:17:32

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0