Nånting är feeel

Jag mår skitilla.. jag kan inte äta ett skit, för så fort jag tar en tugga så får jag kvälvningar och spottar upp maten som om jag spydde upp den typ. Usch. Det är verkligen jättejobbigt. Men jag har INTE TID ATT VARA SJUK! :@ Vi har förfan svenskaprov imorn! Och så har vi bild idag, men hörrni ja tkr vi skiter i det och gör allt på torsdag ist, så vi kan träna till provet.
Iaf här är ett litet skratt:
image463
Trevligttrevligt.. då säger jag som Alex Schulman; jag undrar bara exakt hur MANLIG denna person är... Bra fråga va? Lite av varje skulle jag gissa. Haha. Nej, jag är verkligen inte homo-fob. Ånej, nu måste jag gå! Puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

Stackars dig! Hoppas du blir bättre.
Puss :)

2008-03-11 @ 20:14:30
Postat av: emma

stackarn, kommer du till provet ändå?? JA vet inte om de är så bra för dej, men annars kommer du behöva vänta ett halvår tills du får göra prov. o då har man glömt allt. Fast ja e inte säker. de borde finnas nått omprov o så också. Kursen måste ju göras.
Ja är inte på långa vägar lika sjuk som du. Ja har aptit men en hals som inte kan svälja. Den är så där äckligt svullen o tjock.. "/ hoppas ja inte smittat dej...
♥♥

2008-03-11 @ 21:23:06
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0