My darling

Hejsan! Jättedålig uppdatering, men jag tror knappast att någon av er läsare har hängt framför datan och kollat efter uppdateringar här varje dag, eller hur? Haha. Igår var det i alla fall jättemysigt. Först bio med Julia, sen mat hemma hos henne, sen Jacuzzi hos Malin och till sist American Pie hos Malin. Sen la vi oss. Straxinnimage569an vi gick och la oss började jag känna mig lite dizzy men jag tänkte att jag bara var trött. Sen kom nåt jävla illamående och massa huvudvärk. Usch. Så jag fick ringa pappa (jag har honom virad runt mitt lillfinger :P) och fråga i fall han kunde hämta mig. Det gjorde min söta pappa. Tog en macka och la mig. Vaknade vid 8, trots att jag hade somnat vid 4 (?) men somnade om ett X antal ggr tils klockan var halv elva. Ja. That's it. Nu ska vår familj vara lite traditionsenliga och färga/måla ägg. Det är ju trotsallt påsk! Idag fick jag förresten post (och det är ovanligt kan jag lova). Det var en testpåse med LdB Sheaoil som jag hade beställt. Den luktar som The Body Shops mango body butter. Tyvärr hade jag redan köpt en flaska med sån där body lotion, så mamma fick testet. Ja. Tips förresten! Beställ ett gratisprov av LdB Shea Oil du också (hehe, reklam :P). Klicka bara här så får du det hemskickat till dig, gratis.
 

Kommentarer
Postat av: emma

tack för tipset tessan! :)

2008-03-21 @ 16:12:28
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Teresa

inte kalla mig Tessan :(

2008-03-21 @ 17:48:54
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0