mitt skit liv är inget att läsa om, men ja älskar mitt liv!

Har en lista med massor med sony ericsson mobiler framför mej. De fletsa är överstrukna. Mobilen som pappa köpte 14000 kronor billigare tack vare egetföretags rabtt och rea va bara att fetglömma. Man var tvungen att ha Telia för att den skulle vara 1000 kronor billigare. Alltså, det va bara rea om man köpte Teila abonomang. Jävla skit stövlar, de hade skrivit i tidningen jätte stort "UATN ABONGOMNG!" och sen skit litet längst ner nått om telia. De kan ta sej. Så onödigt att ha telia när bara en som jag känner har det. Aldrig att jag köper nått mer på expert! Aja, kommer hitta mobilen för mej snart. Hatade ändå så knapparna på mobben.

Ska berätta lite om helgen. Ella och jag hittade inte dirket på något sp. Vi åkte till Kista och såg Juno. Ella köpte en tunika på H&M och en annsiktsmask vilket jag också spenderade lite pnegar på. Sen han vi inte så mycket mer. Fast jag han kära ner mej i en halloncheescake. Sen hade vi lite mys hemma, åt god mat och såg på att göra en pudel. Det kändes nästan som om hon aldrig flyttat, som om alla år vi missat tillsammans och mellanrummet som byggts upp mellan oss i takt med tiden vi inte var med varandra krympt till ingeting. Som om de alltid varit vi. Som de skulle vara. Vi som skulle få barn samtidigt, flytta hemifrån tillsammans, ha matchande barnvagnar och allt! Vi hade helt enklet allt så klart för oss. Vi satt i en liten lekstuga i parken och planderade allt. Vi skulle turas om att vara den som fick gå upp på natten när barnen skrek. Vi skulle handla tillsammans och ha samma märke på tamnpongerna! you name it. Det var väl lika bar att hon flyttade och ja bytte skola. Annars hade vi säkert vuxit ifrån varandra. Jag hatar att behöva vet att hon bor flera mil härifrån.
Hur som helst så hade vi det jätte kul hela kvällen. Vi spelade monopl också. En ganska boring helg, om det inte hade varit för sällskapet!

Vid halv 2 var Ella tvungen att åka hem. För då skulle mamma och ja dra till morfar o rensa ut mormors garderob. Ingen har orkat ta tag i det förns nu. Jag och mamma har redan fått en varsin väska. Min är blå med guld spänne på och lång axelrem. Ren kärlek. Mammas väska är nån svart historia.
Whatever, Hanna min kusse och Marie, min moster alltså,  va redan där när vi kom. Vi började med skorna, som till min förskräckelse inte passade på mej ett enda par. Mormor, den enviska männsikan hade bara 36 skor. Det var knappt mamma coh Marie kunde klämma på sej dem och ingen av dem, de smarta männsikorna hade tagit med sej nylonstrumpor. Men vissa kunde ha, tyvärr va de två snyggaste alldesles försmå. Hanna fick några, som hon ska växa i. Men jag är säker på att de kommer vara helt ute då. Konstigt nog så hade de felsta sakerna mormor hade kommit tillbaka i mode. Fast ett par av skorna ville jag bara kräkas på. Fats mamma o Marie ville ha dem. När det va klart tog vi itu med väskorna. Jag fick två kuvertväskor o va de andar tog kommer ja inte ihåg. Sen vart det badrumsprodukterna. De flesat sakerna hade legat förlänge. Det var trots allt 5 år sedan mormor dog. Jag fick ett läppstift i en ljus färg. Och en konstig parfym som jag kommer använda på landet. Det var väl allt. Fast att jag hade väntat mej mer så är jag nöjd. Hanna och jag tröttnade på att rensa ut dammiga badrusmskåp så vi tog ner hela jätte skålen med tändstickaaskar. Den väger runt 5 kg. Lite mer, för vi orkade inte väga kannan också. JAg vet, vilket liv vi har. Men de va mycket roligare att kolla de häftiga askarna från alla hotel o resturanger som morfar varit på o höra morfars berättelser om dem. De flesta kommer han inte ihåf vart de kom ifrån, men vissa historier var ganska roliga.

nästa gång vi åker dit ska smyckena rensar igenom och alla dukar, lakan o liknade.
Shita brita va långt det blev!

JAg är skit nöjd med min helg. Det var aplsolut värt att låsas om att jag inte var sjuk. Fast jag har frusit så in i helvete hela tiden, ända sen onsadags, trött ahr ja varit som fan o halsen vill ja inte ens pratat om. Har prov nu i veckan, har fan inte tid att vara sjuk. Msåte redosvisa franska och matte. Sjukan kan ta sej.
Nu ska jag sova. Måste seriöst ta mycket bättre hand om mej själv.

Ingen orkar läsa, men ja bryr mej inte. Jag vet att min liv bara är som ett ruttet äpple jämnfört med många nadras, men jag är nöjd. Hellre korkad och lycklig en smart och olykclig! Mitt motto. Och snart är det påsk o då får jag äta godis! Tjoho! Varför deppa lixom?

Kommentarer
Postat av: Teresa

Haha. Men du är ju smart? Men de betyder ju inte att du behöver vara olycklig.

2008-03-10 @ 07:15:55
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0