Mer-kungsbergs-tjat

Är aptrött. Men inte p.g.a skirdåkningen, de vart en riktigt lung skiddag, fast jag hade skit roligt. Eftersom skidbackarna suger hästballe så gjorde vi massor med annat osså. :D De svarta backarna är som de blå i Tänndalen. Seriöst. Jag skryter inte. Fats snön var skit bra. Inte underlaget däremort. 
Jag kommer nog aldrig glömma den här skiddagen! Det hände inget jätte speciellt, men sällskapet gjorde hela upplevelsen så mycket bättre!  
Malin har beskrivit lite av de som hände. Men här kommer lite mer. Jag vill inte trötta ut er, men det skiter jag i!
En gång när jag åkte själv på ett ankare och leo ensam på två ankare längre ner så hoppade jag av vid ett gasnka platt ställe och lycjkades komma på hennes. Hihi, det låter inget kul. Så är det ofta. Det är mycket roligare när man själv upplever det. En till sådan upplevesle som ni kommer tycka är as trist var när vi, Hanna, Malin, Linnèa o jag skulle åka fler på Ett ankare. det gick åt helvete, kan ja säga. Men Hanna o jag var jätte nära att lyckas. Aja, lite bättre gick de när vi skulle göra samma sak me knapplyften.  Aja, nu ska ja sluta innan ja börjar berätta om "idiot-killarna-i-liften".
Men när jag ändå är igång med skrivandet så kan ja passa på att be om ursäkt för att jag inte skrivit på 2 dagar, ni har kanske inte märkt nått men ändå:D
Det finns faktist en anledning. Jag är sjuk och har inte orkat ens stara datan. Då är man läskigt sjuk. Men ja gick till skolan ändå, av en skit viktigt andledning! Ella ska komma i helgen o då har ja fan inte tid att vara sjuk. Sjukan skulle ha kommit i början i vecka då ja ville ha den i inte i onsdags.
Glömde huvudvärkstabletterna och halstabletterna hemma. Och ingen jävel har några! Va ska man annars ha kompisar till?!
Fick huvudvärkstablett en på bussen av min trogne busschaffis. Det hjälpa bara lite.
Det blir lixom inget kungsberg utan Buss-Mike. Haha, varje gång jag har åkt dit, anntingen det har varit med familjen eller skolan så har han alltid kört oss. Jag har kännt hans son sen dagis o våra familjer brukar umgås. Men ett bevis på att vi inte setts på skit länge är de har fått ett till barn untan att jag hade någon aning om det! Hon är sex månader gammal nu, o jag fick veta om henne igår.

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0