Love is all that I need

Good evening everyone.
Klara och jag kör på våra snabbisfilmkvällar, d.v.s. 8-9 på tisdagar. Hehe. Hon har nämligen inte 5:an, men hon vill kolla på GossipGirl i alla fall. Vi var väldigt nyttiga i alla fall. Morötter, paprika, gurka, selleri och fettsnål dipp. Slå den ni! Och mango också. Min katt ville också ha mango. Gulligt. Två av våra katter som är bröder, är heeeeelt olika. Zorro äter: Torrfoder, sallad, MANGO, äpple, kiwi. Zimba äter: Tonfisk. Tonfisk. Tonfisk. Haha. Han äter tonfisk. Fast det var värre förrut, för då fick han TYP såndär tonfisk som man har på mackor! Alltså sån, fast det var en katt på burken, så det var väl inte helt precis samma. Ibland råkade vi köpa sån i olja. Ojoj. Jag undrar varför han är tjock? Hehe. Men jag lovar, vi har försökt allt, men han vägrar. Och sen tittar han på en med såna där oemotståndliga, stora, Shrek-kattögon som får en att smälta. Då ger man honom den där maten i alla fall, och ångrar det sen. Han är så fin. Zorro och Birgitta (ja, min katt heter Birgitta) också förstås. Mina små ögonstenar. Sista inlägget för ikväll tror jag. Imorgon ska jag försöka hinna med att måla mina naglar. Blooodröda ska de bli. Hihi. Puss!

image420
Picture: Zimba i trappan. Kvällens låt: Heaven - Bryan Adams

Kommentarer
Postat av: Kitty

min bebis :*

2008-03-04 @ 23:26:39
URL: http://ninelifes.blogg.se
Postat av: julia

teresa, varför läser du ifall det är så barnsligt då? :)

2008-03-05 @ 15:59:11
URL: http://jowlia.blogg.se
Postat av: Teresa

öööh, Jag KANSKE menade att du strök under ceeeciiilaaaaa och Rihanna biljetter för att provocera oss?

2008-03-05 @ 19:04:25
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0