Lördag=FULdag

Jag känner mej som världens mest fula människa idag.
Så jag vill inte gå ut ur huset och visa upp mej. Jag är ful. Och vill helst inte träffa nån heller, är för ful för mina kompisar. Har inga fula kompisar, kmr bara känna mej ännu fulare om jag träffar dom. Vrf jag känner såhär? Om du träffar mej nu så förstår du nog.. -.-
Så idag blir det plugg och tråååk. Måste ändå plugga så det är väl lika bra..
Inget kul på tv heller eftersom att vi för tillfället bara har ettan, tvåan, fyran och sexan! :@
Fy facken (facken=påhittad svordom). Jag lovar att jag skulle hitta på nåt kul idag om jag inte hade fuldag. Men faktiskt så har jag två prov nästa vecka. Ett svenskaprov, om predikat och predikatsfyllnad och all dendär skiten, svååårt. Hjälp gärna mej att plugga. Och så har jag matteprov. Om vad? Ingen aning!

Kommentarer
Postat av: Leonor

men malin gumman, vad har hänt? :S du är ju inte ful :]

2008-03-08 @ 11:34:09
Postat av: bellaa

men guuuud malle!! du har feeel!!! helt fel!

2008-03-08 @ 12:47:30
Postat av: Teresa

ofta du är ful -.-

2008-03-08 @ 14:11:00
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: emma

visserligen har man sådana dagar ibalnd, men seriöst malin. du är inte ful.

2008-03-10 @ 09:33:31
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0