Livskamrat

Hejsan!
Tänkte bara uppdatera lite kort och gott att jag har haft en trevlig dag och att jag har hittat min livspartner. Gremefärgade/antikvita peeptoe skor med marinblått band från skopunkten is my love. Jag är helkär och jag tänker köpa de. Förlåt Klara, men jag bryter min budget. Dessutom tänkte jag passa på med ett par jättefina svarta med en rosett på. Pumps bådat vå för jag känner att jag behöver växa några centimeter. Kommer bilder sen (jag lovar!). Jag kan inte sluta tänka på de. Men vet ni. De var en aningens försmå (för små med 37 för stort med 38) men det får ni inte säga till någon. Hehe. Särskilt inte Klara för då kommer hon dyka upp i mina drömmar som Anna Skipper och spöklikt upprepa ordet IMPULSKÖP, IMPULSKÖP, IMPULSKÖP!! Och då kommer jag inte våga sova.. Massa kärlek. Puss!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det ligger en sanning i det du säger :) Men övning ger färdighet, första gångerna kan nog vara lite krångligt för katten men jag tror den lär sig med tiden, med balans och att inte ramla i, katter sägs ju hata vatten och ramlar den i en gång så kommer den nog minsann ihåg att ta det försiktigare nästa gång.. Men du har helt rätt i det du skriver, alltid kul med långa kommentarer förresten :) Det känns bättre med det än att fått en kommentar som denna: "diss, katter är äckliga". Förstår du.. haha, ha en bra söndag tjejen!

2008-03-16 @ 16:08:03
URL: http://JenniferTheresa.blogg.se
Postat av: Teresa

Jodå. Det är sant. Det är ju olika. Jag skulle nog inte gör så med mina katter, men skulle bara tycka att det va kul om någon som man kom hem till hade det så. Hihi. Desamma :)

2008-03-16 @ 16:53:54
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0