Lite matteångest :s

Det var ganska mysigt i vby idag, fast jag hatar typ det centrumet. Så jävla uttjatat.
Iaf så la jag undan dom fina rosa tygskorna och så köpte jag en fin ljusröd skjorttunika, bild sen kanske.. Mer blev nog det inte. Slut på pengar, haha! Lovar att ja ville köpa fler saker.
Meeeen titta här vad gulliga väskor det finns på hm:
image566image567
Har ju inte pluggat ett enda skit på matten, och vi har prov direkt imorn i skolan. Nu är jag jättetrött faktiskt så jag orkar bara inte träna på skiten nu. Imorron är det by the way pappas fördelsedag! Jaja, hejdå!

Kommentarer
Postat av: anna

måste kika lite på stan snart, det har kommit så många fina vårnyheter! kände igen mig direkt när jag läste din rubrik, så blir det alltid med mig. Inte bara med matten heller :s Tack, du hade också nice bloggdesignt :)

2008-03-19 @ 00:12:44
URL: http://hazeleyes.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0