Leonor är bäst /L

Hejsan hoppsan!
Då var dagen planerad. Prov kl.12 och efter det åker jag och Julia in till stan och kolla på bio. Resten av tjejerna ska ha skräckismaraton, men vi hatar ju skräckisar! Haha. Sen åker vi i alla fall och hämtar upp lite stuffs hemma hos mig och sen åker vi till Julia och äter. Sen bär det av mot Malin (där de andra tjejerna kollar på film). När vi kommer dit så ska vi kolla på lite scrubsavsnitt och sen på P.S. I love you, för att de andra vill avsluta med en bölfilm. hehe. Sen blir det bubbel bubbel :) /jacuzzi dårå :) Och sen sover vi där. Trevligt trevligt. nu ska jag jobba franska sen har jag PH. Puss!
P.s. I love you.Hhaha. Nej men är inte små dvärgsilkesapor sjukt söta?
 

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0