Krokus

Hejhopp!
Efter skolan åkte jag, Joanna och Linnéa hem till Linnéa där vi åt och gjorde lite different things. Bara vi tre för en gångs skull (haha!). Sen åkte jag hem för jag trodde att jag skulle träna med K, men hon ställde in (som tur var, hihi). Ikväll vet ja inte vad jag ska göra, så det blir en HEMMAKVÄLL. Ni vet en sån där man sitter med familjen, tända ljus och massa chips och totallackar på den som ringer och frågar om man vill göra något. (haha)

Ja. En liten jämförelse på samma fina krokusgrupp i min trädgård. Förståa bilden är då igår (7 plusgrader och strålande sol) och andra bilden från idag (nollgradigt och snö). Usch!
image557 image558

Kommentarer
Postat av: Hanna

Teresa du tar verkligen jäöttefina bilder! De här var jättefina jag trodde först du hade tagit dem från någon foto hemsida eller ngt innan jag läste att du hade tagit dem:D

2008-03-18 @ 20:24:03
URL: http://hannafs.blogg.se
Postat av: Teresa

aw. du är ju för söt :) puss pårej!

2008-03-19 @ 10:06:47
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0