Kravitz

Hejsan hoppsan.
Godmorgon på er. Idag är jag sådär in i helsicke trött så jag bara vill sova. Men detta är näst sista lovdagen och det är ingen tvivel på att man inte bara kan kasta bort den. Men det är nog så det kommer bli i alla fall. Imorn ska Klara och jag åka till Vällingby. Kolla lite på modehuset, käka kebab och sen dra till stan, köpa godia på Caramella och se 27 dresses. Roligt! Sen är det skola. Gud va kul! Not.. Dagens låt är I'll be waiting - Lenny Kravitz. Den är grymt fin. Nu ska jag ta mig ett glas juice sen får vi se vad som händer idag. Nästa helg kommer kanske mina småkusiner föresten. Saknar! Och isåfall ska vi till Akvaria Vattenmuseum. Eller i alla fall om jag får bestämma :) Puss och ha en trevlig dag!
Föresten så stör jag mig på Mark Sloans skägg. Det är fult. Karevs pckså för den delen.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej mark ska ha så för han är liksom mark, men inte alex :(

2008-03-29 @ 10:37:41

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0