Kitty Cat

Hejsan!
Imorse lovade jag mig själv att inte kasta bort dagen, och vad gjorde jag (förstås)? Hehe. Men ibland behövs lite lung och ro. Glömde berätta att kag köpte två nya dependnagellack igår. Två ljusrosa. Ett jätte bebisrosa och ett vanligt rosa bara. Dessutom så fixade syster mina naglar i förrgår. Fransk manikyr. Inte proffsigt, men fint i alla fall. När jag blir lite äldre och rikare så ska jag skaffa gele-/akrylnaglar. Helt klart. Dagen har ägnats åt datorn och att gör lite frisyrer på K (syster). Gjorde den berömda rosettfrillar. Blev lite lagom snyggt. sen gjorde jag en Sienna Miller - fläta. Det blev snyggt men inte likt Sienna alls. Jaja. Lite bilder i alla fall.

   

Och nu började the image uploaderr strula, så det fick bli HELA två bilder. Hihi. Där ser ni i alla fall mina naglar. Snyggt för att vara gjort av en 15 åring på fri hand va? Sen ser ni min bebis Zimba. Han är så söt :) Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Nina

vilka sööta naglar :D

2008-03-29 @ 18:07:57
URL: http://www.nnina.blogg.se
Postat av: klara

Jag vill oxå ha fiiiina naglar!

2008-03-29 @ 21:02:11
URL: http://morklila.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0