Killer Queen

Hejsan! Är avundsjuk på Emma som är fullbokad och FRISK hela veckan. Teresa ska däremot bli sängliggande tills torsdag. Tjoho. Not. men people, jag har ingen feber! Jag mår i stort sett bra. Har inte haft feber sen vid lunch. Hade kunnat följa med Emma men nu har hon frågat en annan. Fick just reda på att Las Vegas börjar på Lördag!Jajaja! Perfekt! För det första att det börjar för det andra tiden! På lördagar går det ju nästan aldrig nåt på tv men nu går Las Vegas. Kl. 8 dessutom, så man blir inte låst hela kvällen. Great :) Är skitsur för att tre värdefulla dagar av fem lediga (jag räknar inte med helgerna, eftersom att vi ändå är lediga då) har gått åt spillo. Imorn så kanske jag ska plugga då. Får se. På torsdag så blir det i alla fall Vällingby och födelsedagsfirande. Har inte kunnat umgås något med Klara, eftersom att hon vart i Åre. Sugigt. Men hon fyller år på Söndag. Då ska hon får present. Det kanske inte blir bio som planerat, utan kanske något annat. Vi får se.. Jag skriver väl lite imrn också. en underhållande bild tills dess:

image606
Kristjana skulle ge mig en lektion i konsten att se bra ut på foton. Detta är resultatet. Rät i ryggen, lite lutat framåt, smile men kisa INTE och kors med benen. Fattar ni nu varför jag höll på att garva på mig hela tiden? Som ni ser på bilden..

Kommentarer
Postat av: emma

haha! Eva och Adam har seriestart på lördag klcoak 8! yeey! :D
Fan att du sa först nu att du kunde..
Skulle vara sjukt kul om du kunde komma. Självklart duger Malin gott o väl. Men ja vill ju självklart ha me dej osså gymman! ♥
älskar dej!

2008-03-25 @ 20:41:13
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: malin

Teresa, hon hade frågat mej först! Plus att om du hade följt med skulle hon inte dissa mej? då skulle du och fått bara. Ja fattar inte vrf du skriver nu har hon frågat nån annaan, eftersom att jag kunde redan innan hon fråga mej, asså du får de o låta som att vi/hon dissar dej :S

2008-03-25 @ 21:11:21
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Teresa

Öh? Nu fattar jag INGENTING! Jag skrev inte alls så. Jag menar den andra Emma när jag säger att hon har frågat ngn annan. Gud vad du ska ta allting så dåligt då :S

2008-03-25 @ 21:30:32
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: malin

Men FÖRLÅT då.

2008-03-25 @ 21:38:37
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: malin

men det är kanske inte så jättekonstigt att ja tror de när du säger att du inte kan följa med emma, jag ska ju också med så vrf skrev du då inte emma o malin. DÄRFÖR, eftersom att du aldrig nämnde mej, så trodde jag det.

2008-03-25 @ 21:40:29
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0