Japanska Fjortisar?

Godmorgon!
Pyttelite sovmorgon vart det i alla fall, eftersom att vi börjar nio. Tänkte klaga lite bara.. Är det någon mer än jag som starkt ogillar Josefin Craawford? Ingenting hon säger blir liksom rätt. Det blir så wannabe. Jaja. Nu ska vi inte haka upp oss på det. Skola idag. Och jag har nog bestämt mig med skorna.. Oavsett vad plånboken vill så ska man ju följa sitt hjärta, men i denna situation så borde jag nog välja ett par, och det får nog bli de vita. Eller jag vet inte! Usch.. Igår var jag i Abrahamsberg och åt lunch på en Thairestaurang med min halvsyster, sen gick vi förbi en blommaffär där hon lät oss välja en bukett tulpaner. Gulligt! Jag älskar ju tulpaner. När vi hade släppt av henne vid hennes lägenhet så bar det av mot skopunkten där jag hittade min livsparter. Och kvällen blev vablig, eftersomn att vi har KURSREDOVISNING idag! Ojoj. Så nu ska jag gå och göra mig iordning. Ha en bra dag!

P.s. Det här måste vara den asiatiska motsvarigheten till Sveriges fjortisar, ellerhur?


Kommentarer
Postat av: Josiee

Godmorgon:)

2008-03-17 @ 09:32:09
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Julia

Det är inte japanska fjortisar ^^
Det är Yamambas, österländska tjejer som villa vara västerländska tjejer :)

2008-04-14 @ 17:10:21
Postat av: lydia

haha XD nice :p så ska ja och mina kompisar gå runt i stan nästa gång ;)

2008-05-19 @ 21:29:58
URL: http://www.zoulsisters.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0