Jannifer VS. Carmen

Två hetingar, en klänning. Typ. Vem bär den bäst?
image538

Om typ en halvtimme hämtar farmor mej, sen är det of to Farsta, då blir de lite godisjobb och... NYAA SKOOOOR! :) Sen så kan det hända att jag får en klipptid, så när jag kommer hem kanske jag är korthårig! Det är jobbigt och tråååkigt med långt hår och håret växer ju ut förfan. Palla alla som säger att man ska ha kvar "det fina långa håret", tänk om man är trött på de då? Precis! Fast jag ska inte klippa det Teresa-kort, men typ litelite kortare än till axlarna kanske. Grr.. Puss!

Kommentarer
Postat av: Teresa

Jenni. Carmen ser ut som en uppstoppad kyckling eller whatever.. Ska också klippa mig, men inte idag.. Typ på onsdag tror jag. Puss

2008-03-16 @ 10:14:39
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: klara

klart på den vita! carmen ser ut som en slampa, haha.

2008-03-16 @ 13:05:44

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0