Jag lever :)

Har varit upptagen dom senaste dagarna, inte alls haft tid med någon dator (omg ;D). Har jobbat två dagar och så har jag gjort lite annat kul ;) Men idag blir det lungt, denna söndag finns det ju typ inget att göra ändå..
Jag fick köpa Jennys och mina påskpresenter, mamma gav mej lite cash och så fick jag bestämma, mohha. Behöver jag ens säga varför jag inte ville ha godis i mitt ägg? Hehe, i mina skor har man tröttnat en aning.. jag hittade en jättefin sjal och ett par örhängen som jag fick och jenny fick en jättefin (ganska dyr) bh. Ville inte kräva för dyra grejer, så det räckte. Fast fler saker hade varit heeelt okej.
Här är det jag fick/valde dåra:

Hehe, by the way, igår var vi hos några kompisar som vi var i thai med 06. Dom har en jättesöt tax och en stor hund, båda tjejer, så Nisse blev helt galen. Han älskar tjejer. Obs. Nisse är en hund. Taxen, Ester, var i bra höjd för honom så han jagade henne hela tiden. (Otrogen mot mormors hund Frida...).

Mer inlägg kommer! Just wait and see... Puss


Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0