Intressanta saker om min kommande vecka (för mej iaf):

M: Enda dagen då vi börjar en halvtimma senare, inte direkt lyx men.. Ingen träning, så då blir man ledig efter skolan, ska typ köpa ny lampa och lite så (intressaant o_O)
T: Tråkdag.. gympa i skolan och träning efter skolan. Roligare blir det nog inte. Fast jag kanske ska kolla på GG, har nog inte sett dom kommande avsnitten i förväg hoppas jag! Hehe. 
O: Ganska sen träning så hinner väl med nåt innan den. Vid 8 blire "Medium" på tv400 ^^
T: Kungsberget med skolan! :D Missar träning.
F: Fredag är fredag! TEATER :) Okej det har jag varje vecka, men fan vad jag har saknat det <3, sen hittar jag nog på nåt till kvällen.
S&L: Inga matcher i helgen, jag blir leeedig på riktigt! Boka mej innan nån annan gör det ;)

Övrigt: Hänga med kompisar såklart, Shoppa med farmor (?), jag ska dra ner på det onyttiga - äta frukt och grönsaker (typ morötter och sånt) ist för godis och skit, om jag får nån tid över så ska jag nog gå på hundcafeet på Östermalm, måste plugga också! Har massa steg att redovisa i skolan, sucksuck.. sen blir det säkert massa annat också.  

Ingen direkt inbokad vecka. Fast det är det är det är rätt skönt (: Puss!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0