Ingenting roligt

Hejsan! Fortfarande sjuk (oj vad oväntat). Varför ska jag bli sjuk? Usch usch. Igår tittade jag på en film som jag älskar. Remember the Titans heter den. Har sett den två gånger förrut tror jag. På kvällen gick K och pappa och matade Klaras kaniner (egentligen så skulle jag och K göra det, men jag är sjuk och K ville inte gå själv). Sen såg jag på två filmer - någon gammal film och Miss Secret Agent 2. De var min otroligt händelserika dag. Sysselsättningen har förstås vart dataspel (jag brukar aldrig spela dataspel, men när man är sjuk så blir det så). Spy a solution heter spelet. Kul för er att veta, right? ;) HIttar ingen rolig bild att sätta in. Nu ska jag sura.. Puss!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0