I'm Hooome

Lång dag i affären idag.. Man får ont i fötterna av att stå upp/gå i typ 6-7 timmar i sträck. Lovar. Haha, juste, jag kom ju inte hem nyss utan för typ 3 timmar sen. Men jaja, vem bryyr sej.
Jag och Jenny köpte två REAREAREAA-bikinis för 15 kronor per del. Det var ju underbart bra :) Och jag köpte skor också! Som jag har tjatat om litegranna. Ist för vagabondskorna så blev det ett par liknande från din sko, 100 kronor tjänade vi på det! Dom var väldigt fina, bild imorn kanske.. Köpte nåt mer också men jag orkar inte komma ihåg vad.
Men viktigast är att vi fick massa gjort i affären inför påsken och jag har lite mer pengar till Malta nu. D.v.s. min lön, som jag sparar varenda öre av! DUKTIGA MALIN!
Tänkte faktiskt gå och lägga mej tidigt idag. Typ halv tio, om jag lyckas. Det blir förmodligen tidigast tio. Och nu går Wallander på tv, fuck jag som vill se det! Men det slutar sent så jag kan glömma det.

Bild på mej, Emma och Teresa, bjuder vi på. Tror jag...
Imorgon ska jag skriva om en sak som hände i Farsta, som jag är arg på. Byebye!
image553


Nejnej! Den bjöd vi INTE på! /Teresa

Kommentarer
Postat av: Mode och skönhet

Fin blogg ! :)

2008-03-16 @ 22:25:13
URL: http://beautycase.blogg.se
Postat av: Dennis

Ja, det är jättejobbigt att gå skitlänge... Men men, det är skönt när man får vila igen. :P

Sov gott!

http://www.dennism.se

2008-03-16 @ 23:29:04
URL: http://www.dennism.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0