I love

Hej på er.
Det blev lite grann av dagen i alla fall. Vid lunch åkte jag med K och Mamma till IKEA, där jag köpte en tulpan och en kruka till rummet. Lite uppiffning hehe. Vi åt där också och köpte med oss ett paket delicatobollar :) Yummy. Här hemma har jag planerat morgondagen lite. Det kommer bli stressigt med allt jag måste hinna med. Jaja. Ikväll är det Grey's Anatomy. Har kommit på att den tre av de bästa serierna, OC, Greys Anatomy och Gossip Girl, är väldgt lika. Att OC och GG är lika är ju verkligen ingen nyhet, men jag tänkjte mest på lite av huvudpersonerna - Marissa, Meredith och Serena. Alla de tre har väldigt naturligt utseende. Skitsnygga.





Kommentarer
Postat av: Fjortis

Ohhhh Gossip Girl, OC och Grey A är så hiiimla bra allihoppa.... !

2008-03-26 @ 20:26:31
URL: http://fjortisnumberone.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0