I <3 Nicotext

Den som inte har upptäckt "bolaget"(?) nicotext's "böcker" är det lite synd om faktiskt! Boken UPPDRAGET (första bilden) har jag, däri står det massa speciella uppdrag som man ska göra. Jätteroliga saker! Ett exempel som jag kommer ihåg är nåt i stil med: Gå in på närmaste McDonalds och gör 10 armhävningar. Hehe, jag har avklarat den utmaningen kan jag berätta.
Dom tre andra "böckerna" vill jag ha. Lite kul och onödig allmänbildning är väl alltid kul! :D
image473image471image472image474
Bikten är en bok men massa bekännelser från helt vanliga människor. Ska skriva ett inlägg sen med lite av de bekännelser som står i boken! Det är faktiskt iktigt kul att läsa om allt dumt, knäppt sjuka saker har folk gjort. (Jag har smygläst denna bok i bokhandeln).
Kolla in och läs om fler böcker från nicotext HÄÄÄR. /Sjuka Malin :(

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0