Hemma kväll

Min lilla älskling kom någon gång vid halv 4. Innan dess hade jag städat lite och mest slöat. Vi gjorde inte så mycket i början. Ja va mest glad att hon hade kommit. Vi tittade massor på youtube. Och andra ointessenat saker. Pratade mest om saker vi gjort och så. Vi betsämde att vi ska se på bio, Juno.
Tja, va gjode vi mer? Vi fixade naglarna och cyklade till Spånga video butik. Hyrde Dirty Dancing eftersom ingen av oss sett den innan. Höll på att frysa ihjäl. Och det var min kära broders fel. Han slarvade bort min bussremsa så vi kunde inte åka buss. Dessutom så har de höjt priserna på remsorna nu, de kostar  110! För en jävla remsa! Vi funderade lite på att planka med mitt pluskort, men orkade inte. Fast det hade det varit värt.
Vi behövde iaf inte betala för filmen.
När vi hade köpt en ny remas på pressbyrån o stod o väntade vid Värsta så körde bussjäveln bara förbi. FÖr att vi hade cyklar. Sådana jävlar kan ta sej. Han såg jo att jag skrek o ropade. Hoppas han såg att jag pekade finger och att han ångrar sej riktit grovt! Pappa kom och hämtade oss efter at vi varit inne på konsum o köpt maragrin. Ella fick sitta i mitt knä. Mysepyse.
Sen vart de bacon o pasta till middag. Vi hade ganska kul vi maten. Fast Anna är så jäkla bortskämd. När jag skulle ha upp filmduken så kom Anna o fälde mej. Bara för att hon skulle se mer på TV. Hon är ju fan beroende! Usch. Så fick hon som hon ville osså!
Ella o ja tittade på vår efterlängtade film och åt fyra glassar.
image446

1.Dirty dancing bild, som säkert alla har sett förutom Ella o jag:)
2. Gammal söt bild på Ella
3. En till ängel bild
4. Ella och jag
5.Puss
6. Papperskorg me glasspapper
7. Underbar

Så nu ska vi inte trötta ut er mer. Ska till Kista snart! Puss! ♥


Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0