Helt plötsligt blev det mkt på samma gång..

Herreguuud.. Skolan går inge bra nu! Missade ju provet igår p.g.a. feber och illamående, och har inte haft tid med nåt skolarbete, utom kursen, för att vi har haft bild och tråslöjd hela veckan. Bra.Flera steg msåte redovisas och nästa vecka har vi matteprov och kursprov. Ja och så den stora redovisningen i kursen inför klassen. Som lixom typ påverkar hela vårt betyd i geografi innan nian. Så näej det är ju inte så viktigt. Ironi.

Men jaja, palla, ingen bryr sej ju. På lördag har jag sagt att jag ska hjälpa till i affären men sen så ska jag helt plötsligt spela match ist. Även fast jag inte inte skulle få det först (för att jag har varit sjuk och missat två träningar.)
Vad ska jag välja? :s Matchen blir det förmodligen. Men ingen vill ha mej där. Hum.

Där fick ni ett tråkigt inlägg. Men jag bryr mej inte. Godnatt.

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0