Hej! Min dag.

Hejsan! Efter skolan åkte jag, Julia och Erika till vällingby. Åt på donken och checkade H&M:s nya bh-sortiment som var jättefint och vårigt. Sen gick vi till Teliabutiken och utnyttjade deras gratisgrejor. Hehe. Lite cider, mintkola, hemgjorda mobilsmycken och jäääääättttemånga klictermärken från Lagerhaus. Hehehehhe. Ja. Det var lite kul. Sen gick vi runt lite mer och de köpte lite godis. Jaa.. Det var typ min dag tror jag. Och bussen jag tog hem stannade redan vid Ångermannagatan eftersom att nån jävel hade gjort en jävligt snygg fickparkering. Ehum! Så den stannade där i en kvart (se bilden nedan)  Och sen var det nåra såna där grymt irriterande killar på bussen som hela tiden drog massa tråkiga skämt, och de satt precis bakom mig. Och så garvade de helt jättekonstigt också. Först den ena: "Hahahaha" och sen den adnra med målbrottsröst "Höhöhöhöh." och så den tredje som var lite smått bögig à la Björn Gustafsson (men mycket fulare) "Hihihihi". Så varje gång någon av de sa något "roligt" så lät det såhär:
- Hahaha
- Höhöhö
- Hihihi
Kunde knappt hålla mig med att skratta själv. Och de kunde verlkigen inte hålla tyst. En konversation mellan de:
Några fjortisar stiger på bussen
- Hej alla fjortisar denna dagen är det fredan och...
- Hahaha
- Höhöhö
- Hihihi
- Flyyyyyy awayyy!!
- Hahaha
- Höhöhö
- Hihihi
- Något att skriva om på bloggen kanske? Typ "Dagens Outfit"!
- Hahaha
- Höhöhö
- Hihihi
- Hihihihi. Dagens ord "Tvättbräda"
- Hahaha
- Höhöhö
- Hihihi
Sen steg jag av.

Hihi. Lite småroligt. Såhär såg det ut där bilen hade parkerat askonstigt:
image523
Jaa. Lite småkul men långtråkigt. Nu ska jag ta en dusch tror jag och ikväll blir det hemmakväll. You know my life ;) Puss!


Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0