Hej jag har tråkigt

Hej läsare.
Den här dagen har smakat bajs. Imorse var det väl okej, när Klara var
här och underhöll stackars mig. Sen drog hon vid ett. Sen dess
har jag suttit och segat framför detta spel. Förstår ni hur jävla
töntstämplad jag kommer bli om det fortsätter såhär? Någon
måste hjälpa mig. Få upp mig ur soffan, sminka mig, klä på mig,
få ut mig, sätta mig i arbete! Jag skulle behöva en peppare, som
bara existerade för att peppa mig. Någon som verkligen var
positiv. Klara är ju någonstans i närheten av en peppare, 
men det är så att jag får lite dåligt samvete när hon är så
positiv och jag sitter och suckar djupt och flämtar. Det
skulle verkligen behövas. Helgen har bara blåst förbi.
Snabbt som tusan. Så imorgon är det skola.
Då ses vi brudar. Puss!












Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0