Haircuts

Hejhopp! Mår mycket bättre. Har ont i magen bara, men där finns det en logisk föklaring. Hehe. Idag ska jag plugga. Och imorn så funderar jag på att klippa mig. Ska fråga K också, så kan vi åka tillsammans. Så nu behöver jag er hjälp. Nu vill jag ha massa åsikter, snälla! :) Skriv om det är någon av dessa frisyrer ni tycker är snygg och som skulle passa mig eller om ni har sett någon snygg frisyr som skulle passa mig. Help me :) Puss!
P.s. Hon i jackan är jättesnygga (not) jag. Hittade ingen bättre bild där jag hade utsläppt hår
image609


Alla dessa var svåra nog att hitta så jag skiter i att de är blonda. Det är alltså bara klippningen som spelar roll. Jag ska behålla min nuvarande hårfärg. Puss!

Kommentarer
Postat av: malin

Ja fattar inte vrf du bara har tagit folk som är blonda, du e ju inte blond och du ska väl inte BLONDERA dej? :P De blir lite svårt att tänka sej dej i den frillan när dom är blonda..

2008-03-26 @ 09:32:47
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Anonym

De blona längst ner närmast dej. Vet att människorna har namn också, men de skiter ja i:D
Fuck att du inte kunde följa me tessawn. När min syrra skulle gissa vilka som skulle ma sa hon dej o Malin:]Såååklart!
Puss!

2008-03-26 @ 09:34:41
Postat av: emma

oj, glömde skriva att de va jaaag:)

2008-03-26 @ 09:47:21
Postat av: Leonor

såååååååklart?

anyway, teresa, du skulle bli finast i den längst upp till vänster! och tänk inte ens på att blondera dig!

2008-03-26 @ 09:54:03
Postat av: hanna

Super fint med page!

2008-03-26 @ 09:58:24
URL: http://nanajaja.tjejsajten.se
Postat av: emma

aa, glöm blonderingen. den som leonor tyckte va fin kommer nog passa dej skit bra den me..
Puss! :D

2008-03-26 @ 10:19:45
Postat av: emma

glöööömde skriva blogg länken osså:]

2008-03-26 @ 10:20:34
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0