Godmorgon

Hejsan!
Härligt väder att vakna till, trots snön. Den här dagen är i stort sett höjdpunkten på mitt lov, eftersom jag har vart sjuk de andra dagarna. Ska hinna med en hel del.
- Köpa present till Linnéa och Hanna
- Fixa naglarna (dom ser förjävliga ut)
- K ska få plocka mina ögonbryn (nervöst, eftersom att hennes är så tunna)
- Klippa mig
- Födelsedagsfirande på kvällen. Hos Hanna.

Ja. Det är mycket för att vara mitt påsklov, eftersom det inte har hänt något de andra dagarna. Har fortfarande inte bestämt mig för hur jag ska klippa mig. Jag har en plan. Moahahaaha. Nej men jag tänkte att om jag tar och skriver ut det där lilla bildcollaget på frisyrer (som jag satte in här) och tar med till frissan så kommer jag när jag är där behöva ta värsta snabba beslutet och när man tar snabba beslut så följer man ju hjärtat (eller?) så tada! Så nu ska jag äta frukost och sen ska jag iväg tidigt till Solna Centrum med K. Ha en bra dag allihopa!


Update: BajsKitty vill inte klippa sig. Och då orkar inte jag heller.

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0