Godisjobb i Farsta igen

Idag for jag till farsta direkt efter skolan för att jobba några timmar. Godisgodisgodis. Till slut börjar man ogilla godis, haha! Men det är kul att vara i affären. Ska dit imorgon

Har tittat lite på "Hannibal", på sexan. Den är bra och det var ett tag sen. Vilket får mej att tänka på skräckfilmmarathonet imorn med mina små vänner (alltså dom som faaktiskt vågar att se skräckisar, hah). Ska fixa massa filmer vi kan se. Typ nu. Vi hade tänkt avsluta det hela med filmen "P.S. I love you". HAHAHA! Mest för att vissa personer kmr inte våga sova direkt efter skräckfilmerna, och plus att alla säger att man grinar när man ser den. Jag vill grina till nån film, de va länge sen!
Nu kmr jag somna jättesent... Ska nog "skippa" bg:n imorn, kmr inte orka gå upp ju!
Pusspuss!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0