Girl, put your records on

Hejsan hoppsan. Härlig fredag, fast att några skaer gick snett. Tänket lägga upp lite crazy -bilder här.
     
1. Malin & Jag. Malin gör Petter-minen!!
2. Anna Pettersons skor (foto by Anna)
3. Min kjol, mina naglar, jag och Klaras skärp.
4. Jag hittade en solfjäder hos systrarna Petterson
5. Haha! Här försöker man vara lite konstnärlig och så blir ens haka lika stor som Ryssland! Herregud.

Ja.Det var väl det. Nu på eftermiddagen har jag inte gjort någonting. HJälpt mamma med Fredagsmaten, som alltid blir något sånt där extra gott. Och jag och Kitty får Jordgubbs & Granatäppel-cider! Yummy. Dagens låt: Put your records on - Corinne Bailey Rae. Mamma kom dessutom hem med två kokböcker. Jag som älskar kokböcker! Alltså såna här nya, fräscha med ett kreativt omslag och massa bilder i. Som t.ex. Nigellas Sommarmat eller Glass läckert för lediga dagar som mama råkade komma hem med.

Omslagsbild: ISBN 9781405468053, Glass : läckert för lediga dagar  Omslagsbild: ISBN 9789137122397, Nigellas sommarmat

Då när jag letade efter denna bild ovan (Nigellas Sommarat) så slog jag upp den på Bokus.com. Där står det: Status: Definitivt slut
Lite småkul.. Nu ska jag ringa min syster. Puss & Kram.

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0