Gaaamleby

Haha, mot Leonors vilja så lägger jag in nåra fula bilder från Gamleby ;)

1: Jag, Erika, Emma och Hanna.
2: Jag, Emma och ehum Hanna som gör något konstigt ?
3: Ser ut som en 7-åring men annars tkr jag den va ganska fin..
4: Typ Emma, Linnea och Erika bakifrån. Fin bild :)
Pinsamma bilder, men man får väl acceptera att man inte är så vacker som man vill :/ Tyvärr fanns det ingen bild på Teresa där hon inte gjorde nån grimas, om ja hade tagit me nån sån så skulle hon bara lackat..
Pusshej, nu ska jag hjälpa Leonor xD

Kommentarer
Postat av: Teresa

Haha. En fråga bara:
Varför "mot Leonors vilja". Hon är ju inte med på någon bild?

2008-03-05 @ 18:47:43
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: Linnea

Det är ju jag som har tagit de där bilderna!
Vad har du fått dom ifrån?
Pussis

2008-03-05 @ 20:14:14

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0