Funny

Det kommer ett lite längre inlägg senare idag. Det bara försvann när jag skrev det :( I alla fall, kolla det här:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1956188.ab
Haha. Tragiskt, men sjukt komiskt. Är man tretton år så är man tillräckligt mogen för att ta snvar för sina handlingar. Dessa stackars barn har tyvärr ingen framtid. Haha.

Malin: Teresa glömde att lägga in detta inlägg. Men iaf jag håller med! Ni måste läsa detdär! Patetiskt hur folk kan vara så.. äckliga ? Vem inte hur man ska beskriva.. Lycka till i jobbintervjun då! Haha, känner man igen nån som varit där så ska jag fan visa chefen, för jobbet dom försöker få, dom porriga bilderna som finns i elverkets bildarkiv. Mohah ;) Då kanske ni får jobb som strippa iaf? (a)

Kommentarer
Postat av: Teresa

Åh. Vad bra! Den sparades som utkast. Jag trodde den försvann :S

2008-03-02 @ 15:05:45
URL: http://fajv.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0