Fortsättning på förra inlägget

Gud vad långt det blev! Blev tvungen att avsluta för vem vill läsa typ två A4-papper om vår skiddag i Kungsberget? Men tkr att ni ska läsa iaf! Om ni inte är jävligt upptagna elr nåt.. Jajaja...

Haha, juste! Hanna hade typ tänkt att skojja med mej, så hon bestämde sej för att typ bromsa sådär så att det kmr massa snö på den stackare som är framför. Typ som ett snömoln. Så det gjorde hon.. På fel person! Och dessutom så bromsade hon inte, utan åkte in i den okända människan såatt hon ramlade! HAHAHAHAH, snacka om att det var rätt åt henne! Asså rätt åt Hanna, inte den oskyldiga främlingen. Den lilla biatchen! Och då menar jag alltså Hanna ;)

Har nästan glömt allt det roliga som jag vill skriva om. Kommer jag på nåt så kanske jag skriver det här. Men jag pallar inte skriva mer om det nu. Roligare inlägg vill ni kanske ha ist? :)

/Typ-Malin-typ. Jag vet inte vrf jag skriver typ hela tiden, det bara blir så "/

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0