Ett helt avsnitt med "Vem bär den bäst?"

Det här gillade jag. Samma klänning, men de bär de olika. Ser ni axelbandet? Paris gigantiska fötter förstör lite kanske.. Men klänningen är ju urfin! Vem sitter den finast på då? Paris Hilton eller Emily VanKamp?
Emily får min röst


Någon mer än jag som tycker att denna är självklar? Visst, det är snyggt med kurvor men inte kurvor à la Osbourne! Nicole har perfekt kropp för klänningen (som faktiskt var ganska ful kom jag på nu). Men upp till er Kelly Osbourne eller Nicole Scherzinger?
Jag väljer Nicole ofc.


Katie ser gammal ut i den, men charmig ändå. Sienna's drogade ansikte framhäver inte klänningen på något bra sätt. Men klänningen är fortfarande helt okej. Hmm.. Vem tycker ni? Katie Holmes eller Sienna Miller?
Katie bli mitt val trotsallt. Klänningen var lite för lång på Sienna. Och Katie är ju så söt.


Åh. Den här är svår. Jag älskar ju Chloe. Men jag gillar Diane Kruger med. Är inte så mycket för gubbyxor kanske, men det här var riktigt fint. Chloe Sëvigny eller Diane Kruger. Vem tycker ni?
Det blir nog lika här faktiskt.


Jaaa. Jag gillar ju inte Victoria, eller hennes gigantiska ballonger, men på den här bilder satt den nog bäst på henne. Fast över brösten tror jag faktiskt att jag tycker Zeta Jones, för det såg naturligt ut i alla fall. Victoria Silverstedt eller Cathrine Zeta Jones, vem är din favorit?
Silverstedt får min röst.


Varsågoda :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

paris bär den bäst,
osborne,
holmes,
sëvigny,
och silvstedt! :D

2008-03-16 @ 18:40:10
URL: http://gucciime.blogg.se
Postat av: Joanna

Paris Hilton
Nicole Scherzinger
-Oavgjort-
Chloe Sëvigny
Victoria Silverstedt

2008-03-16 @ 18:50:29
URL: http://www.cikoria.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0