Erikshjälpen Second Hand

Idag så har bl.a. jag och mamma varit och tittat lite i erikshjälpen i Spånga. Kläderna var värdelösa och tantig och fula, ett mirakel måste ske om man ska hitta nåt snyggt plagg där.. :s MEN! Böcker fanns det, det är en av mina passioner (nästan tyyp ;P) näst efter shopping, teater och musik. Kan man kanske inte tro men så är det, och det är INTE töntigt! Vi rotade runt som fan bland alla böcker. Det fanns ett erbjudande med tio kronor för tio pocketböcker, så vi plockade ihop några som verkade bra elr okej eller halvbra. Sen så köpte jag också två inbundna böcker för tio kronor styck. "Skuggorna över Goldie Court" och "Flickan i kistan";

Två rysare, dom verkade faktiskt väldigt bra! :)
Jag får väl ta och läsa dom nån vacker dag, hehe. Jomen jag läser faktiskt ofta och när jag väl börjar så har jag läst ut den på nåra timmar eller nån dag bara. Men nuförtiden är jag så upptagen med annat. Usch vad jag längtar till sommarlovet - då kan man läsa massa på stranden elr hemma vid poolen medan man solar och sådär. Aja, jag får väl drömma på...

Pusspuss!

Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0