En rosett - 13 meningar

Hejhopp!
Ja. Så himla bra timing att bli sjuk nu innan påsklovet. Men förstås insjuknar jag i feber och huvudvärk. Varför? Jag känner mig så utvald. Crap. Så det vart ingen bra uppdatering idag, från min sida, men självklart måste jag mata er stackare som hänger vid datorn i timtal och väntar på att jag ska uppdatera. (Självklart är jag ironisk). Förmiddagens sysselsättning har vart Fortet 2 på blip.se. Men nu har jag tröttnat. Sååå. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra..  Eller vad jag ska skriva om här. Påskafton igår var trevlig. Halvsyster kom hit och vi åt porterstek. I påskäggen fick jag godis och en hundring från mamma och pappa och en hundring från halvsyster. Bra, eftersom att Hanna och Linnéa ska ha tjejmiddag på torsdag och då vill man ju förstås mata dem med presenter ;) Då ska jag förresten experimentera lite med min kläder. En kjol ska bli till ett axelbandslöst linne, med en rosett på baksidan. Det ska nog bli snyggt, hoppas jag. Ska köpa rosetten på H&M i veckan (om jag blir frisk!!) för den kostar bara 29 kronor. Såhär ser den ut:
image578
Den är fulsnygg helt enkelt. Ful att ha som värsta ailien i håret men snygg bak på ett axelbandslöst "linne". Bilden är från favoritbloggerskan Sandra. Till det blir det jeans. Det här var då det roligaste jag kunde hitta på att skriva om. Fy på mig. Puss!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej, vill du få godis hemskickat, gratis?
Klicka här: http://www.gratisgodis.se/?r=226488

GLAD PÅSK!

2008-03-23 @ 15:37:43
URL: http://leapea.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0