En halvt rutten banan?!

Hejhopp och godmorgon.
Tänkte bara skriva lite kort om min dag igår. Jag och Kristjana åkte till Solna vid ett. Gick runt där och köpte små odekorerade påskägg och lite pysselgrejor så vi själva sskulle dekorera dem, till varandra :) Kul. Käkade på McDonalds. K tog en latte på Sandy's, som tog en evighet att dricka upp. Sen köpte vi glass. Hon köpte Twister och jag köpte Solero Smoothie som var en stor besvikelse för mig, som älskar jordgubb och banansmoothie. Vi gick in på en bokhandel där det var en metallgrej med massa magneter på där det stod: Superstark magnet 39:-. Då var ju jag tvungen att känna på hur star den var, och den var jättestark. Man kunde inte bara dra den rakt ut utan an behövde vrida den för att få loss den. Så sa jag åt Kristjana at också  prova. Och så tar hon, med all kraft hon har, och drar den rakt ut så att hela metallgrejen välter. Heheh. Syster syster. Sen tog vi bussen hem i alla fall. Väl hemma gjorde vi de där äggen. Jättesöta blev de. Sen vid 8-tiden kom Anna. Mamma och pappa var jättegulliga och hade köpt massa chips, dip, morötter, gurka, selleri, mango, physallis, vindruvor och cider till oss. Sen så kanske ni förstod vad vi gjorde. Hehe. Yes. Jag höll på Charlotte Perelli. Hennes låt var bäst (av alla de låtarna). Men jag tyckte ändå faktiskt att tvillingsnubbarna skulle vinna, för det skulle gå hem utomlands med den där roliga "spegelgrejen". Mhm.. Sen gick jag väl och la mig vid 11 eller ngt. Jaa.. Idag har jag inga planer. Jag måste ringa mina kusiner och fråga om de vill komma hit under påsklovet. Lite bilder:
Såhär var jag klädd under torsdag och fredag. Har parkasen till två olika sjalar och det passar så bra! Och sen är det min lilla loggbok som jag pyntade med lite allt möjligt i fredags. Tada!
Inne                    Ute                       Inne                   Ute   
      
jag var cowboy så här är min revolver!! Hihihi. Och där är bananen som jag åt också. Den var rutten på ena halvan!
   

Bilder från Solna kanske åker upp. Puss!


Kommentarer

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0