Ella med stort E

Ella ska kanske komma till mej i helgen. Hur fan lyckas vi alltdi vara upptagna när den andra kan träffas? Nu jävlar. Nu sak de bli av.
Har inte så mycket mer att berätta.
   
Hittade skit många bilder, men hinner inte lägga in fler, ska käka. Ska inte trötta ut er med meningslösa bilder på Ella och mej. Fast för mej betyder dom mest mest!

1. Ellas och mitt kära bästis-foto på trädgårdsmaskerad. Jag vet att min sexiga grimas är snyggaste, men ja bjuder på den. Enjoy!
2. Ella på dröm hotellet på någon av Kanarieöarna som båda bott på. tyvärr inte vid samma tid.
3. Bild från sexan. Min lilla ängel

Pusss! Nu ska jag käka!


Kommentarer
Postat av: Teresa

Bebiemma!

2008-03-04 @ 21:43:10
URL: http://fajv.blogg.se
Postat av: julia

emma, älskling.. jag ber så hemskt mycket om ursäkt för i förrigår, förlåtförlåtförlåtförlåt

2008-03-05 @ 11:39:32
URL: http://jowlia.blogg.se

Skriv (inget dumt!) här:

Stå för din kommentar:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din egen blogg:

Det du vill säga (it better be something good):

Trackback
RSS 2.0